Kompilasi Strategi EMAS

Kompilasi Strategi EMAS


Sudah Genap 6 tahun saya menceburi bisnes emas secara aktif, maka banyak lah informasi-informasi yang saya cari di halaman web OTAI-OTAI EMAS and juga seminar-seminar EMAS yang tumbuh semacam cendawan tumbuh selepas hujan.

Seminar

Antara seminar-seminar yang saya ikuti adalah Seminar EMAS PokLI dan Tuan Karim BizMambau dan Seminar EMAS (Kearah kebebasan kewangan melalui Public Gold) PokLI dan Tuan Mohd Faizan (pelaburjutawan)

Banyak tips-tips dan strategi yang saya dapati dari Seminar EMAS ni yang tidak diberitahu secara direct di halaman blog mereka.

Mahar

Nak tahu ke? Itu kena bayar mahar tu.. Salah seorang SIFU saya, mahar nya kenalah beli EMAS dengan saya. Itu je.

Saya jawab kenapa kena mahar. Sebabnya................ kalau bagi free info, ramai yang masuk telingan kiri dan keluar telinga kanan. Kalau mereka yang beli EMAS tu, sememang nya mereka nakkan ACTION, nak kan taktik camner untuk menjana pendapatan dari EMAS mereka. Betul tak?

Saya akan reveal kompilasi taktik-taktik dan strategi EMAS ini untuk mereka yang serius sahaja dan menjadi dealer saya.

Kalau yang tak serius tu, tak payah ler.. Baca je apa yang ada di semua blog OTAI EMAS kat alam maya siber ni je. Tak payah keluar duit, tak payah ACTION. Mudah kan, tak habis air liur dan tak habis masa saya.


Sesiapa yang berminat tu, tahniah diucapkan dan saya pun seperti anda suatu masa dulu. Dah puas saya mencari sesuatu untuk mendapat pendapatan pasif yang berterusan. Dah banyak MLM saya masuk, dah naik menyampah dah orang dengar. Bosan betul.

Tapi akhirnya, ini lah satu-satu 'passion' saya dan saya akan tumpukan sepenuh masa saya terhadap perniagaan emas ini.

Walaupun saya bergelar Senior Technical Consultant, Engineer atau Researcher yang pernah bekerja di Syarikat Antarabangsa di Stockholm, Milan dan Bern, saya adalah insan biasa seperti anda yang mencari sesuap nasi untuk masa hadapan yang lebih cerah.

Wang bukanlah segala-galanya, tapi segala-galanya memerlukan wang.

Belajar PHD sekali pun, akhirnya untuk dapat gaji. Alangkah lebih baik belajar ilmu menjana wang daripada ilmu yang hanya dipraktis di Universiti saja.

Sekian dari saya. Good Luck ya, saya doakan untuk anda.

Sesiapa yang serius tu, boleh la kita TT kat mana-mana. Mana tahu, kita boleh sama-sama berjaya and berkerjasama.

Amin.

​----------------------------------------------
Nizam / 0136408906
Introducer PG Code : PG005353
PublicGold Dealer
----------------------------------------------