Jadikan Emas sebagai Sahabat dan bukan menjadi Hamba Emas.
Emas - Komoditi terbaik untuk Simpanan Masa Depan

Hubungi: Nizam - WA 0136408906 atau wasap http://wasap.my/0136408906/emas
Introducer PG Code: PG005353
Senang je Daftar percuma disini

Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Wednesday, 14 September 2011

Bila masa sesuai untuk membeli emas?


Ramai yang bertanya tentang soalan diatas dan amat digemari bagi mereka baru terbuka mata untuk melabur emas.

Bagi saya, jawapannya amat mudah iaitu SEKARANG or NOW!. Kalau tak melabur sekarang, bila lagi. Nak tunggu harga rendah, memang ada adat turun naik.

Rata-rata, apabila mereka beli masa rendah, dan sekarang harga melonjak tinggi, gembira sakan.

Tapi bila, harga jatuh dari nilaian yg mereka beli sebelum ni. Ramai la dok komplen tak puas hati.

Anyway, bagi saya. Kalau tak start sekarang, bila lagi.. Nak tunggu harga emas RM400/gm baru nak melabur.

So tunggu la buah durian tu gugur.. Kalau gugur tak pe. tapi yg gugur nya orang lain punya dusun durian..

Hehe.. Fikirkan lah.

** macam gambar durian diaatas, dan kena ikat dgn sarung dawai. So memang tak gugur lah.. Tunggu la ya sampai dia gugur.

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages