Cara mudah kumpul Emas fizikal

Cara mudah kumpul Emas fizikal

Cara mengumpul emas fizikal termudah adalah melalui Gold Accumulation Program (GAP) dari Public Gold. Simpanan wang bermula RM100 dapat jongkong emas fizikal.


Public Gold adalah syarikat emas pertama di Malaysia yang melancarkan program Gold Accumulation Program (GAP) yang membolehkan pelabur emas mengumpul Emas fizikal dengan cara paling mudah bermodal paling rendah bermula RM100. 

Program simpanan emas fizikal ini akan membolehkan peminat emas mengumpul emas dengan hanya mengeluarkan wang RM100 sebagai permulaan dan serendah RM50 tambah nilai berikutnya untuk menukar atau mendapat emas fizikal seperti gold bar atau jongkong emas. 

Sistem Simpanan emas melalui program public gold yang baru di lancarkan dan pertama di Malaysia ini membolehkan pembeli emas membeli emas secara online mengikut harga emas antarabangsa dalam kuantiti yang sedikit sehingga 4 tempat perpuluhan seperti 0.0001g.

Program Gold Accumulation Program (GAP) Public Gold membolehkan pengumpul emas membeli emas termurah iaitu minima RM100 mengikut harga emas dunia. GAP (Gold Accumulation Program) program pengumpulan emas dari Public Gold International Bhd.

Dengan ini, ia adalah system membeli emas secara online mengikut harga semasa emas dunia dengan modal sekurang-kurangnya RM100 dan anda mendapat beberapa gram emas dan dicampur dengan pembelian anda seterusnya hingga mencukupi target jongkong emas 999.9 yang anda kehendaki seperti gold bar 10 gram, 20 gram, 50 gram,100 gram, 250 gram atau 500 gram.

Setelah mencukupi target anda melalui belian RM100 dan seterusnya dengan minima belian RM50, maka anda mendapat jongkong emas tersebut.


Kebaikan mengumpul emas dengan program Gold Accumulation Program (GAP) :

1. Menanam sikap berjimat cermat dengan menabung wang dengan modal yang sedikit.

2. Penabung emas boleh menukar atau mendapat emas fizikal setelah mencukupi berat emas.

3. Mendapat keuntungan apabila harga emas naik setelah membeli emas dari awal pada harga emas rendah.

4. Meringankan beban melalui penabungan yang sedikit dan seterusnya akan mendapat emas fizikal yang bernilai, selamat dan terjamin. Kata orang “sikit-sikit, lama-lama jadi bukit”

5. Jualan emas dari tabungan anda juga boleh di lakukan secara online bila-bila masa jika anda meemerlukan tunai.

Contoh Akaun GAP saya