PGMall - Pasaran dan Belanja Dalam Talian Local E-Commerce

PGMall - Pasaran dan Belanja Dalam Talian Local E-Commerce

PG Mall adalah Platform Belanja Dalam Talian, yang dikendalikan oleh PG Mall Sdn. Bhd dan disokong oleh Public Gold Marketing Sdn. Bhd.

pgmall
PG Mall bertujuan untuk menghadirkan platform perniagaan yang boleh dipercayai untuk para peniaga untuk mempelbagaikan portfolio perniagaan mereka dari perspektif global.

PG Mall adalah pasaran dalam talian pertama yang menggunakan emas sebagai kaedah pembayaran. Kami memanggil sistem ini sebagai Sistem Pembayaran Emas (GPS). Kami telah membuat GoldCash ™ (®) untuk memesan menyeragamkan semua kaedah pembayaran, GoldCash ™ adalah manifestasi digital emas fizikal.

Pembeli PG Mall mempunyai pelbagai pilihan produk mulai dari:

Elektronik,
Fesyen,
Buku,
Rumah & Tempat tinggal,
Makanan & Minuman,
Sukan & Riadah,
Kanak-kanak & Bayi,
Kesihatan ,
Automotif
E-Baucar.etc

Keindahan di sebalik ini adalah jumlah produk PG Mall meningkat setiap hari kerana kami memperluaskan keluarga penjual kami untuk menjual secara dalam talian di Malaysia, Singapura, Indonesia di pasar terbuka ini.

Kami dengan baik hati membuka tangan kami dalam menyambut semua orang bahkan untuk peniaga baru yang ingin menjual secara dalam talian untuk menyertai kami dalam perjalanan kami dalam mengubah dunia e-dagang, serta pembeli untuk membeli-belah dalam talian di Malaysia, Singapura dan kedai e-dagang terbesar di Indonesia menggunakan GoldCash ™ (®).

Bagaimana Menjadi Pedagang (Penjual)?

Sekiranya anda mempunyai produk atau perkhidmatan yang ingin ditawarkan, anda boleh meletak harga dan produk anda di PG Mall. Kami mempunyai lebih daripada 1,000,000 pembeli yang bersedia membeli produk atau perkhidmatan anda. Ambil peluang keemasan ini agar dunia tahu apa yang anda jual.

Tiga (3) Langkah Mudah Cara mendaftar PG Mall Merchant:

  • Log masuk ke Laman Web klik pautan ini: www.PGMall.my
  • Isi maklumat anda dalam Borang yang Disediakan
  • Hantarkan IC / Pasport Screen Shot Anda untuk Kelulusan.




Bagaimana Menjana Wang Menjadi Pembeli?

Sekiranya anda berminat untuk menjana wang tambahan dari PG Mall, anda boleh menjadi Pembeli dengan pendaftaran PERCUMA.

Pg Mall adalah konsep konsumen di mana setiap pembelian yang anda buat akan mendapat rebat dan jika anda memperkenalkan pembeli baru setiap kali dia membeli anda juga akan mendapat bayaran rujukan.




Untuk pembeli Pembelian Pertama, anda boleh mendapatkan kod Kupon diskaun 20%. Sila gunakan kod di bawah atau PGPGMall


Tiga (3) Langkah Mudah Cara Menjadi Pembeli dan Menjana Wang Tambahan:


Log masuk ke Laman Web klik pautan ini: www.PgMall.my

Isi maklumat anda dalam Borang yang Disediakan



Sekiranya anda memerlukan bantuan lebih lanjut atau mempunyai pertanyaan mengenai membeli-belah PGMall dalam talian. Jangan ragu untuk menghubungi saya

Nizam
http://wasap.my/60136408906/pgmall