G.I.T withdrawal

G.I.T withdrawal

G I T  W I T H D R A W A L

Public Gold telah menambah nilai servis GIT Withdrawal goldbar dan dinar Public Gold, hari ini kita boleh mengeluarkan emas fizikal 1 gram, ½ dinar, 1 dinar dan 10 gram dari akaun GAP.

Akaun GAP adalah akaun simpanan emas, kita boleh simpan emas serendah RM100 atau 1 gram setiap bulan. Pendaftaran dan upah simpan akaun GAP adalah percuma.

Ada pelbagai edisi 1 gram yang kita boleh pilih, boleh bayar caj gold premium setiap edisi dan caj postage. Emas fizikal tersebut akan dihantar terus ke alamat rumah kita.

Sangat mudah untuk menyimpan emas Public Gold hari ini, semuanya boleh dibuat secara atas talian (online) dan tunggu sahaja emas sampai ke rumah. Jimat masa, tenaga dan duit tak perlu ke kedai emas untuk simpan emas.

Setiap postage Public Gold yang dihantar mempunyai insurans, tak perlu risau postage insyaallah akan selamat sampai ke alamat rumah kita. Semudah klik-klik guna smartphone sahaja dah boleh simpan emas Public Gold.

Manfaatkan segala kemudahan yang ada untuk membina kewangan kita yang lebih kukuh, bila kita sudah ada matlamat yang jelas kita lebih mudah untuk berjaya. Selamat mencuba guys!

(copy & paste post di wall Facebook dan media sosial yang lain)