Kenapa Emas Publicgold

Kenapa Emas Publicgold

*kenapa emas public gold?*

apabila bercerita tentang emas saya cuma fokuskan kepada emas public gold sahaja.

kenapa?

1. public gold sudah beroperasi lebih 13 tahun ini menyebabkan kita yakin untuk berurusniaga dengan public gold.

2. selama 13 tahun public gold beroperasi belum ada orang beli emas dari public gold tidak dapat emas, semua dapat emas masing-masing dengan hati yang gembira.

3. beli emas dengan public gold secara pakej, bukan sahaja murah tapi senang berurusan di setiap cawangan di seluruh negara, spread yg rendah, boleh beli stok emas tanpa had dan ada jaminan belian balik.

4. salah satu syarikat emas di malaysia yang ada sijil patuh syariah untuk semua jenis kaedah pembelian.

5. kredibiliti dan track rekod public gold yang baik dan bersih adalah faktor utama menjadikan public gold partner kepada arrahnu pos dan arrahnu tekun nasional.

6. emas bertaraf lbma.point penting untuk standard emas yg tinggi setaraf emas keluaran luar negara dan pengecualian cukai menjadikan emas public gold antara yg termurah di malaysia.

7. boleh beli emas secara online 24jam dan mengikut turun naik pasaran emas dunia mengikut harga spot dunia. sistem online public gold sentiasa berjalan walaupun hari cuti hujung minggu dan cuti umum.

8. public gold tawarkan harga yg adil utk semua, harga dealer dan customer adalah sama saja. bezanya dealer dapat komisyen 1-2% bukan sebab menjual emas tetapi sebab tolong perkenalkan orang lain untuk beli dan simpan emas public gold. komisyen ni lebih kepada tanda terima kasih dari public gold kepada dealer yang tolong memperkenalkan emas public gold.

9. modal untuk simpan emas dengan permulaan yang sangat rendah, ada rm100 dah boleh mula simpan emas dengan public gold.

10. seminar emas percuma secara fblive (isnin-jumaat)

selain 10 point diatas, kita juga diberikan bonus seorang introducer aktif yang akan membimbing kita dalam urusan simpanan dan jual beli emas. 

tugas introducer memberikan nilai tambah kepada simpanan dan pelaburan kita supaya dapat menjana keuntungan yg maksimum insyaallah.

klik link di bawah untuk mendaftar 👇🏼

jom simpan 1⃣ gram  1️⃣ bulan