Jadikan Emas sebagai Sahabat dan bukan menjadi Hamba Emas.
Emas - Komoditi terbaik untuk Simpanan Masa Depan

Hubungi: Nizam - WA 0136408906 atau wasap https://wasap.my/60136408906/emas
Introducer PG Code: PG005353
Senang je Daftar percuma disini

Breaking

Post Top Ad

Wednesday, 10 March 2021

Selalu la dapat soalan, bila masa sesuai beli emas?


Kalau tanya Saya ada 3 keadaan. Iaitu sekarang masa sesuai sekali, ketika ada duit dan ketika masa harga turun.

Kenapa sekarang? 

Sebab harga emas tak tunggu kita. Dia nak naik, dia naik je. Nak turun pun dia dia turun je. Jadi kalau boleh mula sekarang, saat ini, tika ini, mulakan saje. Jangan tangguh lagi.

Kenapa pulak masa ada duit? 

Sebab masa takde duit, nak beli emas macam mana? Kalau emas turun, takde duit, tetap takleh beli. Jadi masa ada duit lebih, beli aje walaupun harga mahal. Lagipun masa bila emas murah kan?

Dan kenapa pula masa harga rendah? 

Kerana masa harga murah, banyak lagi gram kita akan dapat. Ada duit, beli je. Lagi rendah harga, makin banyak gram kita perolehi.

Nak tunggu tiga ni datang serentak, sangatlah mustahil bagi sesetengah orang. Sebab itu, ada salah satu, beli ajelah. 

Beli emas tu tak rugi. Yang rugi tu asyik kaji. Pas kaji, kaji. Pas kaji, kaji lagi. Akhirnya satu gram tak de lagi. Rugi. Kerana emas juga adalah penting sebagai simpanan. 

Jangan abaikan emas.

Nak buka akaun emas PERCUMA pm je.. saya bantu.

*NIZAM*
ᴘᴜʙʟɪᴄ ɢᴏʟᴅ ᴅᴇᴀʟᴇʀ
ɢᴏʟᴅʙᴀʀ • ᴅɪɴᴀʀ • sɪʟᴠᴇʀ • ᴅɪʀʜᴀᴍ
𝕤𝕒𝕪 𝕪𝕖𝕤 𝕥𝕠 𝕘𝕠𝕝𝕕 𝕤𝕒𝕧𝕚𝕟𝕘𝕤

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Pages