Jadikan Emas sebagai Sahabat dan bukan menjadi Hamba Emas.
Emas - Komoditi terbaik untuk Simpanan Masa Depan

Hubungi: Nizam - WA 0136408906 atau wasap https://wasap.my/60136408906/emas
Introducer PG Code: PG005353
Senang je Daftar percuma disini

Breaking

Post Top Ad

Monday, 10 May 2021

Emas confirm naik?

Emas confirm naik?

Ya, walaupun emas boleh dikatakan confirm naik untuk jangka masa panjang.

Saya sendiri bermula simpan emas pada tahun 2010 tanpa tengok harga. 

Berapa pun, tak kisah. Yang penting saya dah ada emas.

Kenapa?

Sebab utama saya simpan emas adalah supaya duit simpanan saya tak bocor.

Duit dalam bentuk emas lebih bertahan lama berbanding simpan duit dalam akaun bank. 

Kalau kita simpan emas, keinginan untuk mengumpul emas lebih kuat berbanding keinginan untuk menjual bila emas naik.

Sebab tu, 'cabaran' kebanyakkan penyimpan emas macam saya ialah rasa sayang nak jual emas walaupun emas sudah naik banyak. 

Bukan nak jual tapi rasa nak beli lagi dan lagi itu makin menjadi-jadi! Lebih-lebih lagi emas tengah rendah sekarang.

Sebab itu, saya simpan emas dulu walaupun 1 gram setiap kali gaji sebelum berbelanja. Ia bukan sahaja simpanan kalis inflasi, bahkan kalis boros.

Bagi yang berminat nak mula simpan emas serendah 1gram, klik aje http://gap.wasap.my

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Pages