Awak wajib simpan emas

Awak wajib simpan emas


 AWAK WAJIB SIMPAN EMAS?

Dalam dunia emas dan kewangan, kita boleh bahagikan kepada kategori terutama mereka yang termasuk dalam kategori wajib menyimpan Emas.


𝗨𝗻𝘁𝘂𝗻𝗴 𝗡𝗶𝗮𝗴𝗮 𝗟𝗲𝘀𝗮𝗽 𝗧𝗮𝗻𝗽𝗮 𝗦𝗲𝗱𝗮𝗿

- Untuk elak untung hasil dari berniaga lesap tak tahu dimana dibelanjakan, selamatkannya dengan beli EMAS. EMAS boleh digunakan semula sebagai pusingan modal perniagaan kelak.


𝗦𝗶𝗺𝗽𝗮𝗻𝗮𝗻 𝗗𝗶𝗯𝗮𝗻𝗸 𝗦𝗲𝗹𝗮𝗹𝘂 𝗕𝗼𝗰𝗼𝗿

- Niat asal nak menyimpan, tapi susah nak lupakan simpanan tu. Bila asyik teringat, duit simpanan pasti akan dikeluarkan untuk dibelanjakan. Jadi tukar kaedah simpanan duit kepada simpan EMAS. EMAS elak duit dari dibocorkan (dibelanjakan).


𝗧𝗮𝗸 𝗕𝗼𝗹𝗲𝗵 𝗞𝗮𝘄𝗮𝗹 𝗡𝗮𝗳𝘀𝘂 𝗕𝗲𝗹𝗮𝗻𝗷𝗮

- Orang yang macam ini wajib beli EMAS supaya nafsu suka belanjanya tu dapat dikawal. Selagi nampak sejumlah duit yang banyak pasti akan dibelanjakannya. Bila duit dah bertukar jadi EMAS InsyaaAllah nafsu belanja akan hilang.


𝗦𝗶𝗺𝗽𝗮𝗻𝗮𝗻 𝗝𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮 𝗣𝗮𝗻𝗷𝗮𝗻𝗴

- Simpanan jangkapanjang lebih baik simpan EMAS. Simpan duit untuk tempoh yang panjang nilainya akan menyusut (kuasa beli), tapi EMAS kuasa belinya (nilai) kekal.


𝗧𝗶𝗮𝗱𝗮 𝗔𝘀𝗲𝘁 𝗟𝗮𝗶𝗻

- Bagi yang kurang berkemampuan nak beli aset besar seperti rumah dan tanah. Simpan EMAS dulu, kemudian bila dah banyak tukarkan EMAS jadi aset yang lebih besar. EMAS boleh dibeli serendah RM100 sahaja tak perlu modal yang besar.


Ini merupakan kaedah untuk kita lebih kekal dan selamat dari terus mengalami kebocoran berterusan sehingga tidak ada lagi simpanan ditangan. EMAS senjata paling ampuh dan kekal sepanjang zaman dan kita perlu tahu bahawa EMAS ada kalis Inflasi.


EMAS kekal sepanjang zaman, ciptaan terindah dari yang Maha Agung.


Mula sekarang. Start small grow big!

>> osini.co/publicgold2u

#simpanemas #simpansilver #1gram1bulan #publicgold #jomsimpanemas #gappublicgold  #tipskaya #emaspublicgold #goldbarpublicgold #dinarpublicgold  #impianhidup #pgmall