Teknik pemurataan harga dalam membeli emas

Teknik pemurataan harga dalam membeli emas

 


Pš—˜š— š—Øš—„š—”š—§š—”š—”š—” š—›š—”š—„š—šš—”


Salah satu teknik dan kaedah dalam simpanan dan pelaburan emas adalah pemurataan harga (averaging price), satu teknik yang boleh digunakan untuk merendahkan harga pembelian emas untuk memaksimumkan untung simpanan dan pelaburan emas kita.


Kaedahnya sangat mudah; jumlahkan jumlah pembelian dan bahagikan dengan jumlah gram. Hasilnya adalah purata harga per gram yang lebih rendah dari harga emas yang paling tinggi kita pernah beli.


Dengan menggunakan teknik ini, penyimpan dan pelabur emas tidak perlu tunggu harga emas naik harga paling tinggi pun dah boleh untung.


Woww.. menarik kan? šŸ¤©


Untuk memaksimumkan keuntungan menggunakan teknik ini adalah dengan menambah lebih banyak gram pada harga paling rendah, makin banyak gram dan makin rendah harga akan memberikan lebih banyak keuntungan pada penyimpan dan pelabur emas.


Contohnya; anda boleh lihat poster di bawah. Untuk tahun 2022, jika kita konsisten simpan emas setiap bulan, purata segram hanya RM 273.92 saja.


Kesimpulannya adalah apabila kita tambah gram pada harga rendah, kita tidak perlu menunggu lama untuk untung walaupun sudah beli pada harga yang paling tinggi sebelum ini. 


Makin rendah harga emas, makin banyak kita patut beli. Bila harga emas dah naik nanti kita boleh dapat untung maksimum. Betul apa yang mentor emas saya cakap; harga emas turun makin lagi orang berebut beli.


Simpanlah emas dengan ilmu dan beli ikut pada poket sendiri.

>> osini.co/publicgold2u

#simpanemas #simpansilver #1gram1bulan #publicgold #jomsimpanemas #gappublicgold  #tipskaya #emaspublicgold #goldbarpublicgold #dinarpublicgold  #impianhidup #pgmall